Primer dejavnosti v podporo razvijanju matematične pismenosti: VELIKO IN MAJHNO

  

V mesecu marcu je otroke v skupini Smehci večkrat obiskala Mojca Pokrajculja. Z njimi je pela, plesala, se igrala in nastopala v lutkovni predstavi. V okviru projekta NA-MA poti se je v petek, 22. 3., skupaj z otroki želela igrati s svojimi rdečimi kockami, ki jih je imela v svojem rdečem piskrčku.

A ko je iz rdečega piskrčka privlekla zaboj, v njem niso bile le rdeče kocke. Bile so tudi rumene in modre. Zato je prosila Smehce, da so ji pomagali razvrstiti rdeče kocke v vedro, na katerem je bila sličica z rdečimi kockami, ostale pa v drugo, na katerem je bila sličica s prečrtanimi rdečimi kockami. Pri dejavnosti se jim je pridružil še prijatelj medo, ki je z veseljem sodeloval pri razvrščanju. Moramo priznati, da so Smehci delo odlično opravili. Toda Mojca je bila zahtevna in je želela, da razvrstijo kocke še na male in velike. Male so morali zložiti v mali obroč, velike pa v veliki obroč. In glej, tudi to nalogo so uspešno opravili. Mojca in njen prijatelj medo ter vzgojiteljice so bili zelo zadovoljni.

Na koncu so se z Mojčinimi obroči lahko igrali še igro Ptički v gnezda – otroci so bili prički, medo pa jim je brundal pesmico.

Anja Gošnak, vzgojiteljica predšolskih otrok – pomočnica vzgojiteljice in učiteljica kemije in biologije