V tem šolskem letu bodo vsi učenci 1.–7. razreda in obeh podružničnih šol sodelovali v projektu Mreža gozdnih vrtcev in šol. Pri gozdni pedagogiki gre za pouk na prostem. To je organizirana oblika učenja, ki poteka zunaj šolskih stavb. Obstajata dva pristopa k pouku na prostem. Prvi je ta, da učitelj pusti učencem, da samostojno odkrivajo, doživljajo, izkušajo, načrtujejo … Drugi pristop je vodeno učenje, kjer učitelj pripravi določene aktivnosti.
Glavni cilji projekta so:
- pomagati prepoznati vrednost gozda kot učilnice na prostem in učnega pripomočka,
- vzpostaviti standarde poučevanja na prostem,
- razvijati koncept gozdne pedagogike,
- razviti koncept pedagogike v naravnih okoljih,
- se učiti in živeti skupaj.
Dejavnosti, s pomočjo katerih bomo strokovni delavci pripeljali učence do želenih ciljev, so:
- redno obiskovanje gozda in drugih naravnih okolij,
- upoštevanje zmožnosti otrok in njihovih individualnih lastnosti,
- raziskovanje in učenje v odprtem učnem okolju,
- izvajanje pouka izven učilnice (učenje pesmic in opismenjevanje na prostem, športne aktivnosti v gozdu, gozdna matematika …),
- ustvarjanje mreže naravnih lokalnih okolij za učenje.
Projekt bomo povezali tudi z drugimi projekti, ki bodo potekali na šoli.