Šola v naravi 9. razred – CŠOD Kavka

5. DAN

Zadnji dan na Kavki smo pripravili svojo prtljago, pospravili sobe, pojedli zajtrk. Sinice, Lastovke in Šoje so dobile tudi priznanja za urejenost sob in nočnj mir. Po tem smo se z avtobusom odpravili proti Kobaridu. Ogledali smo si ribogojnico soške postrvi ter se povzpeli do italijanske kostnice. Ob 12.00 smo se odpravili proti domu. Čeprav je bilo zelo lepo, pa se veselimo domače postelje in konca tedna med svojimi najdražjimi.

4. DAN

Tudi danes nas je, kot vsak dan, zbudilo sonce. Dopoldne smo spoznavali osnove prve pomoči in soško postrv. Po kosilu nas je čakalo posebno presenečenje – kuharice so pripravile torto za učenko, ki je danes praznovala rojstni dan. Nekaj učencev se je danes tudi udeležilo šolskega tekmovanja iz logike. Popoldne smo spet bili v treh skupinah – ena je kolesarila, druga je raziskovala potok, tretja pa se je odpravila v Kavkno jamo. Po večerji smo imeli zabavni večer, peli smo in plesali, nekateri pa so v tem času raje bili športno aktivni. Za nami je še en čudovit dan!

3. DAN

Današnji dan smo preživeli na krajšem pohodu in se ustavili nad Nebesi, kjer smo uživali v čudovitem razgledu na dolino Soče. Dopoldan je bil tudi kulinarično obarvan, saj smo pripravljali lokalno specialiteto – kobariške štruklje. Popoldan smo ponovili ponedeljkove aktivnosti, le da smo se skupine zamenjale. Po večerji smo se posladkali z našimi štruklji, bili so odlični. Recept prinesemo seveda zraven.

2. DAN

Prebudili smo se v čudovito, sončno jutro in se takoj po zajtrku podali na pohod po grebenu Kolovrata, kjer smo si ogledali muzej 1. svetovne vojne na prostem – strelske in povezovalne jarke, kaverno, opazovalna mesta ter mitralješke in topniške položaje. Z grebena je lep razgled na bojišče nekdanje soške fronte. Tako smo prehodili en delček Poti miru, ki je sicer dolga kar 230 km. Po kosilu smo spoznavali in nabirali zdravilne rastline ter se urili v opisovanju le-teh. Večer bomo zaključili z igrami na prostem, potem pa se počasi pripravili na nočni počitek.

1. DAN

“Danes opoldne smo prispeli na CŠOD Kavka. Po kosilu smo se namestili v sobe, potem pa so nas že čakale prve aktivnosti: e-kolesarjenje ter raziskovanje Kavkne jame in potoka Perivnika. Zvečer se bomo odpravili še na sprehod po okolici in se do ure za spanje družili v klepetu in ob družabnih igrah. Imamo se super in vam pošiljamo sončne pozdrave vaši Vrabčki, Sove, Sinice, Lastovke, Šoje, Kanje, Čuki in Kavke.”